Zablokowany
Administrator
Reakcje: 4
Awatar użytkownika
Conan

Wyposażenie

#1

Post » / Post edytowany 12 paź 2022, 15:24:50.

Wyposażenie
Obrazki przy przedmiotach są poglądowe. Kupując wyposażenie gracz może w opisie zawrzeć wygląd kupowanego przedmiotu, a nawet zmienić jego obrazek. Kosmetyczne zmiany są dozwolone, jednak nie mogą wpłynąć w żaden sposób na właściwości przedmiotu.

Spis treści
  1. Bronie
  2. Zbroje
  3. Inne
Administrator
Reakcje: 11
Awatar użytkownika
Alisek

Re: Wyposażenie

#2

Post » / Post edytowany 05 lut 2023, 23:31:11.

Bronie

Personalizacja broni
Aby zagwarantować graczowi możliwość dzierżenia dowolnej broni, powstał prosty system tworzenia jej. W takim wypadku, przy kupnie dowolnej broni gracz zobowiązany jest do wypełnienia tabelki zgodnie z klasą kupowanej broni i wklejenie jej jako nowy post do karty postaci. Jeśli wybiera się jedną ze standardowych, zaprezentowanych tutaj broni, to nie ma takiego powodu.


Rangi broni i statystyki
Bronie dzielą się na kilka Rang: D/C/B/A/S/S+. Ranga ta wpływa jedynie na koszt zakupy broni oraz jej statystyki - nie potrzeba żadnego talentu, by używać broni konkretnej rangi.

Dodanie do broni specjalnej właściwości kosztuje 20 PD. Taką właściwość wykupuje się jednorazowo i może ona przysługiwać w dalszej części "ulepszania" broni. Możliwe jest posiadania jednej takiej właściwości na raz w przypadku zwykłych broni.
  • Dla broni do walki w zwarciu:
    Ranga D: Atak +0 / Obrażenia +1 / Koszt: 20 / Wymagania: Siła 4 / Ciężar: 0
    Ranga C: Atak +2 / Obrażenia +2 / Koszt: 40 / Wymagania: Siła 8 / Ciężar: 1
    Ranga B: Atak +4 / Obrażenia +3 / Koszt: 70 / Wymagania: Siła 12 / Ciężar: 1
    Ranga A: Atak +6 / Obrażenia +4 / Koszt: 100 / Wymagania: Siła 16 / Ciężar: 2
    Ranga S: Atak +8 / Obrażenia +5 / Koszt: 140 / Wymagania: Siła 20 / Ciężar: 2
    Ranga S+: Atak +10 / Obrażenia +6 / Koszt: 180 / Wymagania: Siła 24 / Ciężar: 3*
  • Dla broni zasięgowych:
    Ranga D: Zasięg: Średni (do 25m) / Atak +0 / Obrażenia +0 / Koszt: 20 / Wymagania: Siła 4 / Ciężar: 0
    Ranga C: Zasięg: Średni (do 25m) / Atak +0 / Obrażenia +1 / Koszt: 40 / Wymagania: Siła 8 / Ciężar: 1
    Ranga B: Zasięg: Daleki (d0 50m) / Atak +2 / Obrażenia +2 / Koszt: 70 / Wymagania: Siła 12 / Ciężar: 1
    Ranga A: Zasięg: Daleki (do 50m) Atak +4 / Obrażenia +3 / Koszt: 100 / Wymagania: Siła 16 / Ciężar: 2
    Ranga S: Zasięg: Bardzo Daleki (do 100m) / Atak +6 / Obrażenia +4 / Koszt: 140 / Wymagania: Siła 20 / Ciężar: 2
    Ranga S+: Zasięg: Bardzo Daleki (do 100m) / Atak +8 / Obrażenia +5 / Koszt: 180 / Wymagania: Siła 24 / Ciężar: 3*
  • Dla broni miotanych (można wykonać je tylko do rangi C włącznie):
    Ranga D: Zasięg: Krótki (Średni od siły 10)
    Ranga C: Zasięg: Średni (Daleki od siły 14)
* Ranga S+ zarezerwowana jest dla artefaktów oraz Twórczości Własnej.


Kod
Nazwa:
nazwa broni, np. katana
Klasa:
D/C/B/A/S/S+
Typ:
miecz/topór - adekwatnie do typu broni i branego talentu
Koszt:
koszt broni
Atak:
bonus do ataku
Obrażenia:
bonus do ataku
Zasięg:
jeśli nie dotyczy - wykasować wiersz
Wymagania:
ile siły jest wymagane by dzierżyć broń
Ciężar:
jaki ciężar posiada klasa broni
Specjalne:
Specjalne właściwości, jeśli dotyczą
Klasyczny nóż bojowy ninja zrobiony z jednego kawałka metalu. Składa się z obosiecznego ostrza, prostej plecionej rękojeści oraz metalowego kółka na końcu. Jest stosunkowo dobrze wyważony i w sprawnych dłoniach może służyć za całkiem niezłą broń miotaną.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]obrazek o wymiarach najlepiej: szer: 519px, wys: 300px[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]nazwa broni, np. katana[/wiersz]
[wiersz=Klasa]D/C/B/A/S/S+[/wiersz]
[wiersz=Typ]miecz/topór - adekwatnie do typu broni i branego talentu[/wiersz]
[wiersz=Koszt]koszt broni[/wiersz]
[wiersz=Atak]bonus do ataku[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]bonus do ataku[/wiersz]
[wiersz=Zasięg]jeśli nie dotyczy - wykasować wiersz[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Siła 4[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]0[/wiersz]
[wiersz=Specjalne]Specjalne właściwości, jeśli dotyczą[/wiersz]
[jutsuopis]Klasyczny nóż bojowy ninja zrobiony z jednego kawałka metalu. Składa się z obosiecznego ostrza, prostej plecionej rękojeści oraz metalowego kółka na końcu. Jest stosunkowo dobrze wyważony i w sprawnych dłoniach może służyć za całkiem niezłą broń miotaną.[/jutsuopis]
[code.]kod bez kropek przed nawiasami[/code.][/jutsu]
Przykładowe bronie
Poniżej podane zostały przykładowe pomysły na broń do wykorzystania dla graczy.

Część broni posiada więcej niż jedną klasę (kategorię). Oznacza to, że wystarczy mieć talent w jednej z nich, by móc z niej korzystać na wyższym poziomie niż standardowy.
Niektóre z broni występują w zestawie. Gracz może posługiwać się również dwoma broniami na raz w przypadku, gdy zestaw nie został zaproponowany (np wakizashi). Warto pamiętać, że nie zmienia to naszej premii do trafienia ani obrażeń.

Poniższy obrazek pokazuje poglądowo wygląd broni oraz ich wielkość w stosunku do siebie:


Bronie miotane
Nazwa:
Kunai
Klasa:
Miecz, Dystansowa
Ranga:
D
Koszt:
20 PD
Atak:
+0
Obrażenia:
+0 dla rzutu / +1dla walki w zwarciu
Wymagania:
Siła 4
Ciężar:
0
Zasięg:
Krótki (Średni od siły 10)
Specjalne:
Zestaw 5 sztuk, Możliwe jest przyczepienie do broni np. notki wybuchowej.
Klasyczny nóż bojowy ninja zrobiony z jednego kawałka metalu. Składa się z obosiecznego ostrza, prostej plecionej rękojeści oraz metalowego kółka na końcu. Jest stosunkowo dobrze wyważony i w sprawnych dłoniach może służyć za całkiem niezłą broń miotaną.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/A9huyKM.jpg[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Kunai[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Miecz, Dystansowa[/wiersz]
[wiersz=Ranga]D[/wiersz]
[wiersz=Koszt]20 PD[/wiersz]
[wiersz=Atak]+0[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]+0 dla rzutu / +1 dla walki w zwarciu[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Siła 4[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]0[/wiersz]
[wiersz=Zasięg]Krótki (Średni od siły 10)[/wiersz]
[wiersz=Specjalne]Zestaw 5 sztuk, Możliwe jest przyczepienie do broni np. notki wybuchowej.[/wiersz]
[jutsuopis]Klasyczny nóż bojowy ninja zrobiony z jednego kawałka metalu. Składa się z obosiecznego ostrza, prostej plecionej rękojeści oraz metalowego kółka na końcu. Jest stosunkowo dobrze wyważony i w sprawnych dłoniach może służyć za całkiem niezłą broń miotaną.[/jutsuopis]

Nazwa:
Shuriken
Klasa:
Dystansowa
Ranga:
C
Koszt:
40 PD
Atak:
+0
Obrażenia:
+1
Wymagania:
Siła 8
Ciężar:
0
Zasięg:
Średni (Daleki od siły 14)
Specjalne:
Zestaw 10 sztuk.
Stalowy pocisk do rzucania w kształcie gwiazdki. Istnieje kilka różnych wzorów, lecz najpospolitszy jest układ czterech ostrzy.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://cdn.discordapp.com/attachments/1010992370587811850/1011018565509464105/unknown.png[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Shuriken[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Dystansowa[/wiersz]
[wiersz=Ranga]C[/wiersz]
[wiersz=Koszt]40 PD[/wiersz]
[wiersz=Atak]+0[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]+1[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Siła 8[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]0[/wiersz]
[wiersz=Zasięg]Średni (Daleki od siły 14)[/wiersz]
[wiersz=Specjalne]Zestaw 10 sztuk.[/wiersz]
[jutsuopis]Stalowy pocisk do rzucania w kształcie gwiazdki. Istnieje kilka różnych wzorów, lecz najpospolitszy jest układ czterech ostrzy.[/jutsuopis][/jutsu]

Nazwa:
Senbon
Klasa:
Dystansowa
Ranga:
D
Koszt:
20 PD
Atak:
+0
Obrażenia:
+0
Wymagania:
Siła 4
Ciężar:
0
Zasięg:
Krótki (Średni od siły 10)
Specjalne:
Zestaw 20 sztuk.
Dosyć spora stalowa igła. Zazwyczaj używana jako broń miotana. Choć na ogół nie jest tak skuteczna jak kunaie i shurikeny, to z całą pewnością łatwiej ją ukryć.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/LiUXj3y.jpg[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Senbon[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Dystansowa[/wiersz]
[wiersz=Koszt]20 PD[/wiersz]
[wiersz=Atak]+0[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]+0[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Siła 4[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]0[/wiersz]
[wiersz=Zasięg]Krótki (Średni od siły 10)[/wiersz]
[wiersz=Specjalne]Zestaw 20 sztuk.[/wiersz]
[jutsuopis]Dosyć spora stalowa igła. Zazwyczaj używana jako broń miotana. Choć na ogół nie jest tak skuteczna jak kunaie i shurikeny, to z całą pewnością łatwiej ją ukryć.[/jutsuopis][/jutsu]

Miecze
Nazwa:
Kukri
Klasa:
Miecz
Ranga:
D
Koszt:
20 PD
Atak:
+0
Obrażenia:
+1
Wymagania:
Siła 4
Ciężar:
1
Wyspecjalizowany nóż o krzywym, szerokim ostrzu. Popularny zarówno pośród klanów mieszkających w gęstych lasach, jak i morskich - dzięki swojemu balansowi działa on idealnie jako maczeta do cięcia pnączy lub lin.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/ehrqnUb.png[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Kukri[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Miecz[/wiersz]
[wiersz=Ranga]D[/wiersz]
[wiersz=Koszt]20 PD[/wiersz]
[wiersz=Atak]+0[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]+1[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Siła 4[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]1[/wiersz]
[jutsuopis]Wyspecjalizowany nóż o krzywym, szerokim ostrzu. Popularny zarówno pośród klanów mieszkających w gęstych lasach, jak i morskich - dzięki swojemu balansowi działa on idealnie jako maczeta do cięcia pnączy lub lin.[/jutsuopis][/jutsu]

Nazwa:
Ninja-tō
Klasa:
Miecz
Ranga:
D
Koszt:
20 PD
Atak:
+0
Obrażenia:
+1
Wymagania:
Siła 4
Ciężar:
1
Podstawowa broń sieczna ninja. Krótki miecz, którym łatwo manewrować nawet w ciasnych korytarzach.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/IY1uHl4.jpg[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Ninja-tō[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Miecz[/wiersz]
[wiersz=Ranga]D[/wiersz]
[wiersz=Koszt]20 PD[/wiersz]
[wiersz=Atak]+0[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]+1[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Siła 4[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]1[/wiersz]
[jutsuopis]Podstawowa broń sieczna ninja. Krótki miecz, którym łatwo manewrować nawet w ciasnych korytarzach.[/jutsuopis][/jutsu]

Nazwa:
Jatagan
Klasa:
Miecz
Ranga:
C
Koszt:
40 PD
Atak:
+2
Obrażenia:
+2
Wymagania:
Siła 8
Ciężar:
1
Jednoręczny, jednosieczny miecz kawaleryjski, popularny pośród szlachty klanów pustynnych.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/E24RSCW.jpg[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Jatagan[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Miecz[/wiersz]
[wiersz=Ranga]C[/wiersz]
[wiersz=Koszt]40 PD[/wiersz]
[wiersz=Atak]+2[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]+2[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Siła 8[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]1[/wiersz]
[jutsuopis]Jednoręczny, jednosieczny miecz kawaleryjski, popularny pośród szlachty klanów pustynnych.[/jutsuopis][/jutsu]

Nazwa:
Jian
Klasa:
Miecz
Ranga:
C
Koszt:
40 PD
Atak:
+2
Obrażenia:
+2
Wymagania:
Siła 8
Ciężar:
1
Jednoręczny miecz obosieczny specjalizujący się w atakach kłutych.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/UrlgPow.png[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Jian[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Miecz[/wiersz]
[wiersz=Ranga]C[/wiersz]
[wiersz=Koszt]40 PD[/wiersz]
[wiersz=Atak]+2[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]+2[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Siła 8[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]1[/wiersz]
[jutsuopis]Jednoręczny miecz obosieczny specjalizujący się w atakach kłutych.[/jutsuopis][/jutsu]

Nazwa:
Khopesz
Klasa:
Miecz, Hak
Ranga:
C
Koszt:
40 PD
Atak:
+2
Obrażenia:
+2
Wymagania:
Siła 8
Ciężar:
1
Swoista fuzja pomiędzy mieczem i toporem, khopesz jest brutalnym orężem cieszącym się sporą popularnością pośród straży i żołnierzy krain pustynnych.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/uBrtyrn.jpg[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Khopesz[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Miecz, Hak[/wiersz]
[wiersz=Ranga]C[/wiersz]
[wiersz=Koszt]40 PD[/wiersz]
[wiersz=Atak]+2[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]+2[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Siła 8[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]1[/wiersz]
[jutsuopis]Swoista fuzja pomiędzy mieczem i toporem, khopesz jest brutalnym orężem cieszącym się sporą popularnością pośród straży i żołnierzy krain pustynnych.[/jutsuopis][/jutsu]

Nazwa:
Wakizashi
Klasa:
Miecz
Ranga:
C
Koszt:
40 PD
Atak:
+2
Obrażenia:
+2
Wymagania:
Siła 8
Ciężar:
1
Jednosieczny, lekko zagięty miecz dla weebów.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://cdn.discordapp.com/attachments/1010992370587811850/1011021922932379790/unknown.png[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Wakizashi[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Miecz[/wiersz]
[wiersz=Ranga]C[/wiersz]
[wiersz=Koszt]40 PD[/wiersz]
[wiersz=Atak]+2[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]+2[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Siła 8[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]1[/wiersz]
[jutsuopis]Jednosieczny, lekko zagięty miecz dla weebów.[/jutsuopis][/jutsu]

Nazwa:
Katana
Klasa:
Miecz
Ranga:
B
Koszt:
70 PD
Atak:
+4
Obrażenia:
+3
Wymagania:
Siła 12
Ciężar:
1
Doskonale wykonany przez artystów kowalstwa miecz.
“Czterdziestu Uchiha, a klinga dalej ostra.”

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/HfEejAj.jpg[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Katana[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Miecz[/wiersz]
[wiersz=Ranga]B[/wiersz]
[wiersz=Koszt]70 PD[/wiersz]
[wiersz=Atak]+4[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]+3[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Siła 12[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]1[/wiersz]
[jutsuopis]Doskonale wykonany przez artystów kowalstwa miecz. 
[i]“Czterdziestu Uchiha, a klinga dalej ostra.”[/i][/jutsuopis][/jutsu]

Nazwa:
Dao
Klasa:
Miecz
Ranga:
B
Koszt:
70 PD
Atak:
+4
Obrażenia:
+3
Wymagania:
Siła 12
Ciężar:
1
Jednoręczna szabla o szerokim ostrzu. Popularna zarówno pośród piechoty, jak i kawalerii.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/lOMzjQB.jpg[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Dao[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Miecz[/wiersz]
[wiersz=Ranga]B[/wiersz]
[wiersz=Koszt]70 PD[/wiersz]
[wiersz=Atak]+4[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]+3[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Siła 12[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]1[/wiersz]
[jutsuopis]Jednoręczna szabla o szerokim ostrzu. Popularna zarówno pośród piechoty, jak i kawalerii.[/jutsuopis][/jutsu]

Nazwa:
Shuang gou
Klasa:
Miecz, Hak
Ranga:
B
Koszt:
70 PD
Atak:
+4
Obrażenia:
+3
Wymagania:
Siła 12
Ciężar:
2
Specjalne:
Zestaw 2 sztuki.
Egzotyczny oręż, zawsze używany w dwóch sztukach. Ataki za pomocą hakomieczy, chociaż mają mniejszy potencjał bojowy niż inne ostrza, wywyższają się dużym potencjałem w kontroli pola walki poprzez mnogość sposobów na wyprowadzanie ataków i dużą nieprzewidywalność.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/MV1X4aQ.jpg[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Shuang gou[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Miecz, Hak[/wiersz]
[wiersz=Ranga]B[/wiersz]
[wiersz=Koszt]70 PD[/wiersz]
[wiersz=Atak]+4[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]+3[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Siła 12[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]2[/wiersz]
[wiersz=Specjalne]Zestaw 2 sztuki.[/wiersz]
[jutsuopis]Egzotyczny oręż, zawsze używany w dwóch sztukach. Ataki za pomocą hakomieczy, chociaż mają mniejszy potencjał bojowy niż inne ostrza, wywyższają się dużym potencjałem w kontroli pola walki poprzez mnogość sposobów na wyprowadzanie ataków i dużą nieprzewidywalność.[/jutsuopis][/jutsu]

Nazwa:
Aruval
Klasa:
Miecz, Hak
Ranga:
A
Koszt:
100 PD
Atak:
+6
Obrażenia:
+4
Wymagania:
Siła 16
Ciężar:
2
Maczeta popularna pośród mieszkańców dżungli i pustyni. Skuteczna zarówno w codziennym życiu, jak i w trakcie pojedynku.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/GQ3qoUz.jpg[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Aruval[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Miecz, Hak[/wiersz]
[wiersz=Ranga]A[/wiersz]
[wiersz=Koszt]100 PD[/wiersz]
[wiersz=Atak]+6[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]+4[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Siła 16[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]2[/wiersz]
[jutsuopis]Maczeta popularna pośród mieszkańców dżungli i pustyni. Skuteczna zarówno w codziennym życiu, jak i w trakcie pojedynku.[/jutsuopis][/jutsu]

Nazwa:
Tachi
Klasa:
Miecz
Ranga:
A
Koszt:
100 PD
Atak:
+6
Obrażenia:
+4
Wymagania:
Siła 16
Ciężar:
1
Dłuższa, nieco bardziej zakrzywiona wersja katany.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/jPwHvfc.jpg[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Tachi[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Miecz[/wiersz]
[wiersz=Ranga]A[/wiersz]
[wiersz=Koszt]100 PD[/wiersz]
[wiersz=Atak]+6[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]+4[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Siła 16[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]1[/wiersz]
[jutsuopis]Dłuższa, nieco bardziej zakrzywiona wersja katany.[/jutsuopis][/jutsu]

Nazwa:
Urumi
Klasa:
Miecz, Półdystansowa
Koszt:
100 PD
Ranga:
A
Atak:
+6
Obrażenia:
+4
Zasięg:
Krótki (do 10 metrów)
Wymagania:
Siła 16
Ciężar:
2
Nietypowy oręż, będący swoistą fuzją pomiędzy mieczem a biczem. Dzięki swojej giętkości i długości ostrza, miecz ten jest w stanie wyprowadzać trudne do przewidzenia, dewastujące ataki, utrzymując jednocześnie dystans pomiędzy sobą a przeciwnikiem.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/BDIyNN1.jpg[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Urumi[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Miecz, Półdystansowa[/wiersz]
[wiersz=Koszt]100 PD[/wiersz]
[wiersz=Ranga]A[/wiersz]
[wiersz=Atak]+6[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]+4[/wiersz]
[wiersz=Zasięg]Krótki (do 10 metrów)[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Siła 16[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]2[/wiersz]
[jutsuopis]Nietypowy oręż, będący swoistą fuzją pomiędzy mieczem a biczem. Dzięki swojej giętkości i długości ostrza, miecz ten jest w stanie wyprowadzać trudne do przewidzenia, dewastujące ataki, utrzymując jednocześnie dystans pomiędzy sobą a przeciwnikiem.[/jutsuopis][/jutsu]

Nazwa:
Odachi
Klasa:
Miecz
Ranga:
S
Koszt:
140 PD
Atak:
+8
Obrażenia:
+5
Wymagania:
Siła 20
Ciężar:
2
Wielki miecz dwuręczny. Jego pole rażenia przypomina raczej broń drzewcową.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://cdn.discordapp.com/attachments/1010992370587811850/1011026528290738276/unknown.png[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Odachi[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Miecz[/wiersz]
[wiersz=Ranga]S[/wiersz]
[wiersz=Koszt]140 PD[/wiersz]
[wiersz=Atak]+8[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]+5[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Siła 20[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]2[/wiersz]
[jutsuopis]Wielki miecz dwuręczny. Jego pole rażenia przypomina raczej broń drzewcową.[/jutsuopis][/jutsu]

Nazwa:
Zanbato
Klasa:
Miecz
Ranga:
S+
Koszt:
180 PD
Atak:
+10
Obrażenia:
+6
Wymagania:
Siła 24
Ciężar:
3
Specjalne:
Wymaga odbycia Opowieści
Ogromny miecz wymagający równie ogromnej Siły do skutecznego zabijania ludzi. W ostateczności można na nim zjeżdżać jak na desce snowboardowej.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/ULlD2U5.jpg[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Zanbato[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Miecz[/wiersz]
[wiersz=Ranga]S+[/wiersz]
[wiersz=Koszt]180 PD[/wiersz]
[wiersz=Atak]+10[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]+6[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Siła 24[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]3[/wiersz]
[wiersz=Specjalne]Wymaga odbycia Opowieści[/wiersz]
[jutsuopis]Ogromny miecz wymagający równie ogromnej Siły do skutecznego zabijania ludzi. W ostateczności można na nim zjeżdżać jak na desce snowboardowej.[/jutsuopis][/jutsu]

Topory
Nazwa:
Kama
Klasa:
Topór, Hak
Ranga:
D
Koszt:
20 PD
Atak:
+0
Obrażenia:
+1
Wymagania:
Siła 4
Ciężar:
1
Zwykły sierp rolniczy, który dzięki swojej budowie znalazł zastosowanie również jako oręż. Ataki wyprowadzone kamą zadają nieprzyjemne obrażenia szarpane, zaś zakrzywione ostrze umożliwia próby chwytania i obalania przeciwników.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/qx4Yt3X.jpg[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Kama[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Topór, Hak[/wiersz]
[wiersz=Ranga]D[/wiersz]
[wiersz=Koszt]20 PD[/wiersz]
[wiersz=Atak]+0[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]+1[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Siła 4[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]1[/wiersz]
[jutsuopis]Zwykły sierp rolniczy, który dzięki swojej budowie znalazł zastosowanie również jako oręż. Ataki wyprowadzone kamą zadają nieprzyjemne obrażenia szarpane, zaś zakrzywione ostrze umożliwia próby chwytania i obalania przeciwników.[/jutsuopis][/jutsu]

Nazwa:
Topór
Klasa:
Topór
Ranga:
C
Koszt:
40 PD
Atak:
+2
Obrażenia:
+2
Wymagania:
Siła 8
Ciężar:
1
Solidna siekiera, choć pierwotnie miała służyć do ścinania drzew, również nie pogardzi innymi celami.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/0FXuUmz.jpg[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Topór[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Topór[/wiersz]
[wiersz=Ranga]C[/wiersz]
[wiersz=Koszt]40 PD[/wiersz]
[wiersz=Atak]+2[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]+2[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Siła 8[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]1[/wiersz]
[jutsuopis]Solidna siekiera, choć pierwotnie miała służyć do ścinania drzew, również nie pogardzi innymi celami.[/jutsuopis][/jutsu]

Nazwa:
Masakari
Klasa:
Topór, Obuchowa
Ranga:
B
Koszt:
70 PD
Atak:
+4
Obrażenia:
+3
Wymagania:
Siła 12
Ciężar:
1
Sporej wielkości dwuręczny topór na solidnym drzewcu.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/0JynKiH.jpg[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Masakari[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Topór, Obuchowa[/wiersz]
[wiersz=Ranga]B[/wiersz]
[wiersz=Koszt]70 PD[/wiersz]
[wiersz=Atak]+4[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]+3[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Siła 12[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]1[/wiersz]
[jutsuopis]Sporej wielkości dwuręczny topór na solidnym drzewcu.[/jutsuopis][/jutsu]
Nazwa:
Kusarigama
Klasa:
Topór, Półdystansowa, Hak
Ranga:
A
Koszt:
100 PD
Atak:
+6
Obrażenia:
+4
Zasięg:
Krótki (do 10 metrów)
Wymagania:
Siła 16
Ciężar:
2
Specjalne:
Nie można podczas jednego ataku korzystać z cech broni Półdystansowej i Haka.
Połączenie zwykłej kamy z kulą na łańcuchu. Za pomocą kuli z łańcuchem można wyprowadzać solidne, trudne do przewidzenia ataki z dystansu, a dzięki kosie użytkownik nie jest bezbronny nawet w walce bezpośredniej.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/FXwmGY0.jpg[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Kusarigama[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Topór, Półdystansowa, Hak[/wiersz]
[wiersz=Ranga]A[/wiersz]
[wiersz=Koszt]100 PD[/wiersz]
[wiersz=Atak]+6[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]+4[/wiersz]
[wiersz=Zasięg]Krótki (do 10 metrów)[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Siła 16[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]2[/wiersz]
[wiersz=Specjalne]Nie można podczas jednego ataku korzystać z cech broni Półdystansowej i Haka.[/wiersz]
[jutsuopis]Połączenie zwykłej kamy z kulą na łańcuchu. Za pomocą kuli z łańcuchem można wyprowadzać solidne, trudne do przewidzenia ataki z dystansu, a dzięki kosie użytkownik nie jest bezbronny nawet w walce bezpośredniej.[/jutsuopis][/jutsu]
Bronie obuchowe
Nazwa:
Jitte
Klasa:
Obuchowa
Ranga:
D
Koszt:
20 PD
Atak:
+0
Obrażenia:
+1
Wymagania:
Siła 4
Ciężar:
0
Jednoręczna pałka do samoobrony. Bardzo popularna pośród stróżów prawa.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/ERv2xD2.png[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Jitte[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Obuchowa[/wiersz]
[wiersz=Ranga]D[/wiersz]
[wiersz=Koszt]20 PD[/wiersz]
[wiersz=Atak]+0[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]+1[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Siła 4[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]0[/wiersz]
[jutsuopis]Jednoręczna pałka do samoobrony. Bardzo popularna pośród stróżów prawa.[/jutsuopis][/jutsu]

Nazwa:
Khakkhara
Klasa:
Obuchowa, Drzewcowa
Ranga:
D
Koszt:
20 PD
Atak:
+0
Obrażenia:
+1
Wymagania:
Siła 4
Ciężar:
1
Buddyjski kostur, stosowany zarówno w wydarzeniach religijnych, jak i skuteczny jako obuchowa broń. Dzięki licznym pierścieniom zdobiącym głowicę laski, uderzenia nim potrafią zadać równie duży, jeśli nie większy ból niż zwykły kij.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/ZpJ46rm.jpg[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Khakkhara[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Obuchowa, Drzewcowa[/wiersz]
[wiersz=Ranga]D[/wiersz]
[wiersz=Koszt]20 PD[/wiersz]
[wiersz=Atak]+0[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]+1[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Siła 4[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]1[/wiersz]
[jutsuopis]Buddyjski kostur, stosowany zarówno w wydarzeniach religijnych, jak i skuteczny jako obuchowa broń. Dzięki licznym pierścieniom zdobiącym głowicę laski, uderzenia nim potrafią zadać równie duży, jeśli nie większy ból niż zwykły kij.[/jutsuopis][/jutsu]

Nazwa:
Gada
Klasa:
Obuchowa
Ranga:
C
Koszt:
40 PD
Atak:
+2
Obrażenia:
+2
Wymagania:
Siła 8
Ciężar:
1
Jednoręczna buława z ozdobną metalową głowicą, stosowana jako skuteczna i tania broń obuchowa.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/nrTPxwY.png[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Gada[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Obuchowa[/wiersz]
[wiersz=Ranga]C[/wiersz]
[wiersz=Koszt]40 PD[/wiersz]
[wiersz=Atak]+2[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]+2[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Siła 8[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]1[/wiersz]
[jutsuopis]Jednoręczna buława z ozdobną metalową głowicą, stosowana jako skuteczna i tania broń obuchowa.[/jutsuopis][/jutsu]

Nazwa:
Eku
Klasa:
Obuchowa, Drzewcowa
Ranga:
C
Koszt:
40 PD
Atak:
+2
Obrażenia:
+2
Wymagania:
Siła 8
Ciężar:
1
Przypominająca wiosło broń obuchowa na długim drzewcu.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/AHzpgWT.jpg[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Eku[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Obuchowa, Drzewcowa[/wiersz]
[wiersz=Ranga]C[/wiersz]
[wiersz=Koszt]40 PD[/wiersz]
[wiersz=Atak]+2[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]+2[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Siła 8[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]1[/wiersz]
[jutsuopis]Przypominająca wiosło broń obuchowa na długim drzewcu.[/jutsuopis][/jutsu]

Nazwa:
Młot dwuręczny
Klasa:
Obuchowa
Ranga:
B
Koszt:
70 PD
Atak:
+4
Obrażenia:
+3
Wymagania:
Siła 12
Ciężar:
1
Solidny młot dwuręczny.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/MMzJR3h.jpg[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Młot dwuręczny[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Obuchowa[/wiersz]
[wiersz=Ranga]B[/wiersz]
[wiersz=Koszt]70 PD[/wiersz]
[wiersz=Atak]+4[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]+3[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Siła 12[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]1[/wiersz]
[jutsuopis]Solidny młot dwuręczny. Nazywany czasem Otsuchi.[/jutsuopis][/jutsu]

Nazwa:
Wielki wachlarz
Klasa:
Obuchowa
Ranga:
B
Koszt:
70 PD
Atak:
+4
Obrażenia:
+3
Wymagania:
Siła 12
Ciężar:
1
Specjalne:
Wachlarz dla technik Futonu
Ciężki wachlarz w wzmacnianym metalem okuciu. Chociaż jego pierwotne zastosowanie było nieco bardziej subtelne, uderzenie nim potrafi połamać kości.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://cdn.discordapp.com/attachments/1010992370587811850/1011023630525804614/unknown.png[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Wielki wachlarz[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Obuchowa[/wiersz]
[wiersz=Ranga]B[/wiersz]
[wiersz=Koszt]70 PD[/wiersz]
[wiersz=Atak]+4[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]+3[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Siła 12[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]1[/wiersz]
[wiersz=Specjalne]Wachlarz dla technik Futonu[/wiersz]
[jutsuopis]Ciężki wachlarz w wzmacnianym metalem okuciu. Chociaż jego pierwotne zastosowanie było nieco bardziej subtelne, uderzenie nim potrafi połamać kości.[/jutsuopis][/jutsu]

Nazwa:
Nunchaku
Klasa:
Obuchowa
Ranga:
A
Koszt:
100 PD
Atak:
+6
Obrażenia:
+4
Wymagania:
Siła 16
Ciężar:
1
Wyspecjalizowane narzędzie bojowe, wytworzone na podstawie rolniczego cepa. Jego nieprzewidywalne ataki pozwalają na skuteczne i szerokie uderzenia, wymagają jednak odpowiedniego uwarunkowania fizycznego do skutecznego użytkowania.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/RDE70xz.png[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Nunchaku[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Obuchowa[/wiersz]
[wiersz=Ranga]A[/wiersz]
[wiersz=Koszt]100 PD[/wiersz]
[wiersz=Atak]+6[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]+4[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Siła 16[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]1[/wiersz]
[jutsuopis]Wyspecjalizowane narzędzie bojowe, wytworzone na podstawie rolniczego cepa. Jego nieprzewidywalne ataki pozwalają na skuteczne i szerokie uderzenia, wymagają jednak odpowiedniego uwarunkowania fizycznego do skutecznego użytkowania.[/jutsuopis][/jutsu]

Nazwa:
Tetsubo
Klasa:
Obuchowa
Ranga:
A
Koszt:
100 PD
Atak:
+6
Obrażenia:
+4
Wymagania:
Siła 16
Ciężar:
2
Wielki stalowy kij wzbogacony o kolce i guzy na końcu broni.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/P21m0JA.png[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Tetsubo[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Obuchowa[/wiersz]
[wiersz=Ranga]A[/wiersz]
[wiersz=Koszt]100 PD[/wiersz]
[wiersz=Atak]+6[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]+4[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Siła 16[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]2[/wiersz]
[jutsuopis]Wielki stalowy kij wzbogacony o kolce i guzy na końcu broni.[/jutsuopis][/jutsu]

Nazwa:
Sanjiegun
Klasa:
Obuchowa, Szerokie ciosy
Ranga:
S
Koszt:
140 PD
Atak:
+8
Obrażenia:
+5
Wymagania:
Siła 20
Ciężar:
2
Trójdzielony kostur, oręż składający się z trzech kijów połączonych za pomocą segmentów łańcucha. Dzięki swojej nieprzewidywalności i zwrotności, broń ta pozwala na wykonywanie szerokich ataków na różne cele jednocześnie.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/Y8WNGfI.jpg[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Sanjiegun[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Obuchowa, Szerokie ciosy[/wiersz]
[wiersz=Ranga]S[/wiersz]
[wiersz=Koszt]140 PD[/wiersz]
[wiersz=Atak]+8[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]+5[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Siła 20[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]2[/wiersz]
[jutsuopis]Trójdzielony kostur, oręż składający się z trzech kijów połączonych za pomocą segmentów łańcucha. Dzięki swojej nieprzewidywalności i zwrotności, broń ta pozwala na wykonywanie szerokich ataków na różne cele jednocześnie.[/jutsuopis][/jutsu]
Bronie drzewcowe
Nazwa:
Bo
Klasa:
Drzewcowa
Ranga:
D
Koszt:
20 PD
Atak:
+0
Obrażenia:
+1
Wymagania:
Siła 4
Ciężar:
1
Zwykły kij długości 1,8 metra, znajdujący szerokie zastosowanie podczas pojedynków. Wyróżniający się przystępną ceną i niewymagający długiego szkolenia do skutecznej obsługi.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/V7chUBO.jpg[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Bo[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Drzewcowa[/wiersz]
[wiersz=Ranga]D[/wiersz]
[wiersz=Koszt]20 PD[/wiersz]
[wiersz=Atak]+0[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]+1[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Siła 4[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]1[/wiersz]
[jutsuopis]Zwykły kij długości 1,8 metra, znajdujący szerokie zastosowanie podczas pojedynków. Wyróżniający się przystępną ceną i niewymagający długiego szkolenia do skutecznej obsługi.[/jutsuopis][/jutsu]

Nazwa:
Włócznia
Klasa:
Drzewcowa, Dystansowa
Ranga:
D
Koszt:
20 PD
Atak:
+0
Obrażenia:
+0 dla rzutu / +1 dla walki w zwarciu
Wymagania:
Siła 4
Ciężar:
1
Zasięg:
Krótki (Średni od siły 10)
Specjalne:
Zestaw 3 sztuki.
Pakiet trzech, krótkich, lekkich włóczni. Idealne do rzucania w zwierzęta i inne cele.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/gHemAQa.jpg[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Włócznia[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Drzewcowa, Dystansowa[/wiersz]
[wiersz=Ranga]D[/wiersz]
[wiersz=Koszt]20 PD[/wiersz]
[wiersz=Atak]+0[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]+0 dla rzutu / +1 dla walki w zwarciu[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Siła 4[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]1[/wiersz]
[wiersz=Zasięg]Krótki (Średni od siły 10)[/wiersz]
[wiersz=Specjalne]Zestaw 3 sztuki.[/wiersz]
[jutsuopis]Pakiet trzech, krótkich, lekkich włóczni. Idealne do rzucania w zwierzęta i inne cele.[/jutsuopis][/jutsu]

Nazwa:
Dangpa
Klasa:
Drzewcowa, Hak
Ranga:
C
Koszt:
40 PD
Atak:
+2
Obrażenia:
+2
Wymagania:
Siła 8
Ciężar:
1
Popularny wśród najemników i strażników oręż drzewcowy, stosowany do ograniczania mobilności oponentom. Stworzony na podstawie rybackich trójzębów, dangpa specjalizuje się w słabszych, za to destabilizujących atakach.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/gmqyXfd.jpg[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Dangpa[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Drzewcowa, Hak[/wiersz]
[wiersz=Ranga]C[/wiersz]
[wiersz=Koszt]40 PD[/wiersz]
[wiersz=Atak]+2[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]+2[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Siła 8[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]1[/wiersz]
[jutsuopis]Popularny wśród najemników i strażników oręż drzewcowy, stosowany do ograniczania mobilności oponentom. Stworzony na podstawie rybackich trójzębów, dangpa specjalizuje się w słabszych, za to destabilizujących atakach.[/jutsuopis][/jutsu]

Nazwa:
Ju-Monji Yari
Klasa:
Drzewcowa
Ranga:
C
Koszt:
40 PD
Atak:
+2
Obrażenia:
+2
Wymagania:
Siła 8
Ciężar:
1
Królowa pola bitwy. Prosta włócznia milicji zakończona żelaznym grotem. Łatwa do opanowania przez pospolite ruszenie, ale jednocześnie śmiertelnie niebezpieczna w rękach doświadczonego wojownika.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/oau0ID3.jpg[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Ju-Monji Yari[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Drzewcowa[/wiersz]
[wiersz=Ranga]C[/wiersz]
[wiersz=Koszt]40 PD[/wiersz]
[wiersz=Atak]+2[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]+2[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Siła 8[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]1[/wiersz]
[jutsuopis]Królowa pola bitwy. Prosta włócznia milicji zakończona żelaznym grotem. Łatwa do opanowania przez pospolite ruszenie, ale jednocześnie śmiertelnie niebezpieczna w rękach doświadczonego wojownika. 
[/jutsuopis][/jutsu]

Nazwa:
Sasumata
Klasa:
Obuchowa, Drzewcowa
Ranga:
C
Koszt:
40 PD
Atak:
+2
Obrażenia:
+2
Wymagania:
Siła 8
Ciężar:
1
Oręż drzewcowy, stosowany przez straż na wypadek ataku agresywnych bandytów bądź podczas zamieszek. Dzięki specyficznemu rozwidleniu na czubku broni, użytkownik może przytrzymywać oponenta na bezpiecznym dystansie, pozwalając innym na spacyfikowanie zagrożenia.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/K7w69VB.jpg[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Sasumata[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Obuchowa, Drzewcowa[/wiersz]
[wiersz=Ranga]C[/wiersz]
[wiersz=Koszt]40 PD[/wiersz]
[wiersz=Atak]+2[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]+2[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Siła 8[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]1[/wiersz]
[jutsuopis]Oręż drzewcowy, stosowany przez straż na wypadek ataku agresywnych bandytów bądź podczas zamieszek. Dzięki specyficznemu rozwidleniu na czubku broni, użytkownik może przytrzymywać oponenta na bezpiecznym dystansie, pozwalając innym na spacyfikowanie zagrożenia.[/jutsuopis][/jutsu]

Nazwa:
Naginata
Klasa:
Drzewcowa
Ranga:
B
Koszt:
70 PD
Atak:
+4
Obrażenia:
+3
Wymagania:
Siła 12
Ciężar:
1
Broń ta składa się z drzewca, zakończonego jednosiecznym ostrzem, o długości około 40 centymetrów.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/camO7lS.jpg[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Naginata[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Drzewcowa[/wiersz]
[wiersz=Ranga]B[/wiersz]
[wiersz=Koszt]70 PD[/wiersz]
[wiersz=Atak]+4[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]+3[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Siła 12[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]1[/wiersz]
[jutsuopis]Broń ta składa się z drzewca, zakończonego jednosiecznym ostrzem, o długości około 40 centymetrów.[/jutsuopis][/jutsu]

Nazwa:
Tsukubo
Klasa:
Obuchowa, Drzewcowa
Ranga:
B
Koszt:
70 PD
Atak:
+4
Obrażenia:
+3
Wymagania:
Siła 12
Ciężar:
1
Brutalna broń, stosowana przez straż do pacyfikacji agresywnych przeciwników. Skuteczna zarówno jako młot, jak i jako swoista włócznia o dwóch ostrzach.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/lMtiNoa.jpg[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Tsukubo[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Obuchowa, Drzewcowa[/wiersz]
[wiersz=Ranga]B[/wiersz]
[wiersz=Koszt]70 PD[/wiersz]
[wiersz=Atak]+4[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]+3[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Siła 12[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]1[/wiersz]
[jutsuopis]Brutalna broń, stosowana przez straż do pacyfikacji agresywnych przeciwników. Skuteczna zarówno jako młot, jak i jako swoista włócznia o dwóch ostrzach.[/jutsuopis][/jutsu]

Nazwa:
Guan-dao
Klasa:
Drzewcowa
Ranga:
A
Koszt:
100 PD
Atak:
+6
Obrażenia:
+4
Wymagania:
Siła 16
Ciężar:
2
Tym razem na końcu drzewca zamocowano solidne ostrze przypominające tasak.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://cdn.discordapp.com/attachments/1010992370587811850/1011024472419078204/unknown.png[/jutsuimg]
[wiersz=Klasa]Drzewcowa[/wiersz]
[wiersz=Ranga]A[/wiersz]
[wiersz=Koszt]100 PD[/wiersz]
[wiersz=Atak]+6[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]+4[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Siła 16[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]2[/wiersz]
[jutsuopis]Tym razem na końcu drzewca zamocowano solidne ostrze przypominające tasak.[/jutsuopis][/jutsu]

Nazwa:
Kanabo
Klasa:
Drzewcowa, Obuchowa
Ranga:
S
Koszt:
140 PD
Atak:
+8
Obrażenia:
+5
Wymagania:
Siła 20
Ciężar:
2
Sporej wielkości okuty żelazem kij. W jego końcowej części często możemy znaleźć dodatkowe guzy wzmacniające cios.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/XUmMvmg.jpg[/jutsuimg]
[wiersz=Klasa]Drzewcowa, Obuchowa[/wiersz]
[wiersz=Ranga]S[/wiersz]
[wiersz=Koszt]140 PD[/wiersz]
[wiersz=Atak]+8[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]+5[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Siła 20[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]2[/wiersz]
[jutsuopis]Sporej wielkości okuty żelazem kij. W jego końcowej części często możemy znaleźć dodatkowe guzy wzmacniające cios.[/jutsuopis][/jutsu]

Nazwa:
Nangseon
Klasa:
Drzewcowa, Hak
Ranga:
S+
Koszt:
180 PD
Atak:
+10
Obrażenia:
+6
Wymagania:
Siła 24
Ciężar:
3
Specjalne:
Wymaga odbycia Opowieści
Egzotyczna i trudna w obsłudze włócznia, zwana również "pniem bambusa" ze względu na swój specyficzny, przypominający bambus z liśćmi kształt. Znakomita w utrzymywaniu przeciwnika na dystans i negowaniu jego potencjału bojowego.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/YVVZENZ.jpg[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Nangseon[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Drzewcowa, Hak[/wiersz]
[wiersz=Ranga]S+[/wiersz]
[wiersz=Koszt]180 PD[/wiersz]
[wiersz=Atak]+10[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]+6[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Siła 24[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]3[/wiersz]
[wiersz=Specjalne]Wymaga odbycia Opowieści[/wiersz]
[jutsuopis]Egzotyczna i trudna w obsłudze włócznia, zwana również "pniem bambusa" ze względu na swój specyficzny, przypominający bambus z liśćmi kształt. Znakomita w utrzymywaniu przeciwnika na dystans i negowaniu jego potencjału bojowego.[/jutsuopis][/jutsu]

Łuki
Nazwa:
Łuk myśliwski
Klasa:
Dystansowa
Ranga:
D
Koszt:
40 PD
Atak:
+0
Obrażenia:
+0
Wymagania:
Siła 4
Ciężar:
0
Zasięg:
Średni
Specjalne:
Zestaw 10 sztuk strzał.
Prosty, krótki łuk z sprzedawany z kołczanem ze strzałami.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/ZnrMIaR.jpg[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Łuk myśliwski[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Dystansowa[/wiersz]
[wiersz=Ranga]D[/wiersz]
[wiersz=Koszt]20 PD[/wiersz]
[wiersz=Atak]+0[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]+0[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Siła 4[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]0[/wiersz]
[wiersz=Zasięg]Średni[/wiersz]
[wiersz=Specjalne]Zestaw 10 sztuk strzał.[/wiersz]
[jutsuopis]Prosty, krótki łuk z sprzedawany z kołczanem ze strzałami.[/jutsuopis][/jutsu]

Nazwa:
Łuk Yumi
Klasa:
Dystansowa
Ranga:
C
Koszt:
40 PD
Atak:
+0
Obrażenia:
+1
Wymagania:
Siła 8
Ciężar:
1
Zasięg:
Średni
Specjalne:
Zestaw 10 sztuk strzał.
Długi bojowy łuk. Jest znacznie lepiej przystosowany do walki na polu bitwy od swojego mniejszego kuzyna.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/Sbunojv.jpg[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Łuk Yumi[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Dystansowa[/wiersz]
[wiersz=Ranga]C[/wiersz]
[wiersz=Koszt]40 PD[/wiersz]
[wiersz=Atak]+0[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]+1[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Siła 8[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]1[/wiersz]
[wiersz=Zasięg]Średni[/wiersz]
[wiersz=Specjalne]Zestaw 10 sztuk strzał.[/wiersz]
[jutsuopis]Długi bojowy łuk. Jest znacznie lepiej przystosowany do walki na polu bitwy od swojego mniejszego kuzyna.[/jutsuopis][/jutsu]

Nazwa:
Łuk Refleksyjny
Klasa:
Dystansowa
Ranga:
B
Koszt:
70 PD
Atak:
+2
Obrażenia:
+2
Wymagania:
Siła 12
Ciężar:
1
Zasięg:
Daleki
Specjalne:
Zestaw 10 sztuk strzał.
Starannie sklejane i formowane, kompozytowe łuczysko tej broni pozwala na śmiertelną skuteczność w walce.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/2IcpMNu.jpg[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Łuk Refleksyjny[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Dystansowa[/wiersz]
[wiersz=Ranga]B[/wiersz]
[wiersz=Koszt]70 PD[/wiersz]
[wiersz=Atak]+2[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]+2[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Siła 12[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]1[/wiersz]
[wiersz=Zasięg]Średni[/wiersz]
[wiersz=Specjalne]Zestaw 10 sztuk strzał.[/wiersz]
[jutsuopis]Starannie sklejane i formowane, kompozytowe łuczysko tej broni pozwala na śmiertelną skuteczność w walce.[/jutsuopis][/jutsu]

Nazwa:
Łuk retrorefleksyjny
Klasa:
Dystansowa
Ranga:
A
Koszt:
100 PD
Atak:
+4
Obrażenia:
+3
Wymagania:
Siła 16
Ciężar:
2
Zasięg:
Daleki
Specjalne:
Zestaw 10 sztuk strzał.
Doskonale wykonany przez mistrzów rzemiosła łuk refleksyjny.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/BbmnT2E.jpg[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Łuk retrorefleksyjny[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Dystansowa[/wiersz]
[wiersz=Ranga]A[/wiersz]
[wiersz=Koszt]100 PD[/wiersz]
[wiersz=Atak]+4[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]+3[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Siła 16[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]2[/wiersz]
[wiersz=Zasięg]Daleki[/wiersz]
[wiersz=Specjalne]Zestaw 20 sztuk strzał.[/wiersz]
[jutsuopis]Doskonale wykonany przez mistrzów rzemiosła łuk refleksyjny.[/jutsuopis][/jutsu]
Taijutsu
Nazwa:
Kastet
Klasa:
Taijutsu
Ranga:
D
Koszt:
20 PD
Atak:
+0
Obrażenia:
+1
Wymagania:
Siła 4
Ciężar:
0
Specjalne:
Zestaw 2 kastetów
Zwykłe, stalowe kastety, użytkowane do zwiększenia ciężaru i siły ciosu pięści.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/aUJm3i0.png[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Kastet[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Taijutsu[/wiersz]
[wiersz=Ranga]D[/wiersz]
[wiersz=Koszt]20 PD[/wiersz]
[wiersz=Atak]+0[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]+1[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Siła 4[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]0[/wiersz]
[wiersz=Specjalne]Zestaw 2 kastetów[/wiersz]
[jutsuopis]Zwykłe, stalowe kastety, użytkowane do zwiększenia ciężaru i siły ciosu pięści.[/jutsuopis][/jutsu]

Nazwa:
Vajra
Klasa:
Taijutsu
Ranga:
C
Koszt:
40 PD
Atak:
+2
Obrażenia:
+2
Wymagania:
Siła 8
Ciężar:
1
Hantel bojowy wzorowany na wizerunkach buddyjskich bóstw. Na co dzień stosowany jako "dociążenie" pięści w celu zwiększenia siły ciosu, chociaż za pomocą ozdobnych szpikulców na bokach również można zadać solidne obrażenia.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/NbMf0gh.jpg[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Vajra[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Taijutsu[/wiersz]
[wiersz=Ranga]C[/wiersz]
[wiersz=Koszt]40 PD[/wiersz]
[wiersz=Atak]+2[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]+2[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Siła 8[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]1[/wiersz]
[jutsuopis]Hantel bojowy wzorowany na wizerunkach buddyjskich bóstw. Na co dzień stosowany jako "dociążenie" pięści w celu zwiększenia siły ciosu, chociaż za pomocą ozdobnych szpikulców na bokach również można zadać solidne obrażenia.[/jutsuopis][/jutsu]

Nazwa:
Bagh nakh
Klasa:
Taijutsu, Hak
Ranga:
B
Koszt:
70 PD
Atak:
+4
Obrażenia:
+3
Wymagania:
Siła 12
Ciężar:
1
Specjalne:
Zestaw 2 sztuk.
Wyspecjalizowane kastety, stworzone na kształt tygrysich pazurów.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/mwXRUGT.png[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Bagh nakh[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Taijutsu, Hak[/wiersz]
[wiersz=Ranga]B[/wiersz]
[wiersz=Koszt]70 PD[/wiersz]
[wiersz=Atak]+4[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]+3[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Siła 12[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]1[/wiersz]
[wiersz=Specjalne]Zestaw 2 sztuk.[/wiersz]
[jutsuopis]Wyspecjalizowane kastety, stworzone na kształt tygrysich pazurów.[/jutsuopis][/jutsu]

Nazwa:
Czakram
Klasa:
Dystansowa, Taijutsu
Ranga:
B
Koszt:
70 PD
Atak:
+2 dla rzutu / +4 dla walki w zwarciu
Obrażenia:
+2 dla rzutu / +3 dla walki w zwarciu
Zasięg:
Krótki (Średni od siły 18)
Wymagania:
Siła 12
Ciężar:
1
Naostrzony stalowy krąg, znajdujący szerokie zastosowanie zarówno jako broń miotana, jak i w walce bezpośredniej.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/WZjNkiO.jpg[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Czakram[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Dystansowa, Taijutsu[/wiersz]
[wiersz=Ranga]B[/wiersz]
[wiersz=Koszt]70 PD[/wiersz]
[wiersz=Atak]+2 dla rzutu / +4 dla walki w zwarciu[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]+2 dla rzutu / +3 dla walki w zwarciu[/wiersz]
[wiersz=Zasięg]Krótki (Średni od siły 18)[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Siła 12[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]1[/wiersz]
[jutsuopis]Naostrzony stalowy krąg, znajdujący szerokie zastosowanie zarówno jako broń miotana, jak i w walce bezpośredniej.[/jutsuopis][/jutsu]

Nazwa:
Tekko-kagi
Klasa:
Taijutsu
Ranga:
A
Koszt:
100 PD
Atak:
+6
Obrażenia:
+4
Wymagania:
Siła 16
Ciężar:
1
Specjalne stalowe pazury, przymocowywane do naramienników bądź nakładane na grzbiet dłoni. Dzięki solidnemu wykonaniu może być używany do blokowaniu niektórych uderzeń, a brak blokady palców umożliwia składanie pieczęci nawet będąc uzbrojonym.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/GCU05Pt.jpg[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Tekko-kagi[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Taijutsu[/wiersz]
[wiersz=Ranga]A[/wiersz]
[wiersz=Koszt]100 PD[/wiersz]
[wiersz=Atak]+6[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]+4[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Siła 16[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]1[/wiersz]
[jutsuopis]Specjalne stalowe pazury, przymocowywane do naramienników bądź nakładane na grzbiet dłoni. Dzięki solidnemu wykonaniu może być używany do blokowaniu niektórych uderzeń, a brak blokady palców umożliwia składanie pieczęci nawet będąc uzbrojonym.[/jutsuopis][/jutsu]

Nazwa:
Fengshuo lun
Klasa:
Taijutsu
Ranga:
S
Koszt:
140 PD
Atak:
+8
Obrażenia:
+5
Wymagania:
Siła 20
Ciężar:
3
Specjalne:
Zestaw 2 sztuk.
Koła Wiatru i Ognia, niegdyś stosowane jako rekwizyt do rytualnych tańców dla bogini Amaterasu, a aktualnie przystosowana do placu boju. Dzięki specjalnym odnogom, użytkownik może próbować przechwycić ataki oponenta i osłabić je, nadając fengshuo lun dodatkowe właściwości defensywne.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/2AcwC4S.jpg[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Fengshuo lun[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Taijutsu[/wiersz]
[wiersz=Ranga]S[/wiersz]
[wiersz=Koszt]140 PD[/wiersz]
[wiersz=Atak]+8[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]+5[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Siła 20[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]3[/wiersz]
[wiersz=Specjalne]Zestaw 2 sztuk.[/wiersz]
[jutsuopis]Koła Wiatru i Ognia, niegdyś stosowane jako rekwizyt do rytualnych tańców dla bogini Amaterasu, a aktualnie przystosowana do placu boju. Dzięki specjalnym odnogom, użytkownik może próbować przechwycić ataki oponenta i osłabić je, nadając fengshuo lun dodatkowe właściwości defensywne.[/jutsuopis][/jutsu]
Inne
Nazwa:
Sheng biao
Klasa:
Półdystansowa
Ranga:
D
Koszt:
20 PD
Atak:
+0
Obrażenia:
+1
Zasięg:
Krótki (do 10m)
Wymagania:
Siła 4
Ciężar:
0
Specjalne:
Ataki wręcz tą bronią można wyprowadzać z zasięgu Krótkiego. Można stosować go jako lina do wspinaczki.
Stalowa rzutka przymocowana do długiej liny. Tak długo jak jej użytkownik jest w stanie utrzymać dystans od oponenta, pozwala ona na wyprowadzanie niespodziewanych i trudnych do zablokowania uderzeń.

Nazwa:
Tessen
Klasa:
Miecz, Taijutsu
Ranga:
C
Koszt:
40 PD
Atak:
+2
Obrażenia:
+2
Wymagania:
Siła 8
Ciężar:
0
Specjalne:
Wachlarz dla technik Futonu.
Okuty wachlarz z ukrytymi metalowymi ostrzami.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://cdn.discordapp.com/attachments/1010992370587811850/1011021585030840410/unknown.png[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Tessen[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Miecz, Taijutsu[/wiersz]
[wiersz=Ranga]C[/wiersz]
[wiersz=Koszt]40 PD[/wiersz]
[wiersz=Atak]+2[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]+2[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Siła 8[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]0[/wiersz]
[wiersz=Specjalne]Wachlarz dla technik Futonu.[/wiersz]
[jutsuopis]Okuty wachlarz z ukrytymi metalowymi ostrzami.[/jutsuopis][/jutsu]

_
Administrator
Reakcje: 11
Awatar użytkownika
Alisek

Re: Wyposażenie

#3

Post » / Post edytowany 30 sie 2022, 19:00:30.

Zbroje

Nazwa:
Wzmocnione ubranie
Klasa:
Lekka
Koszt:
20 PD
Premia Obrony:
+1
Wymagania:
Wytrzymałość 4
Ciężar:
1
Specjalne:
Stworzone ze specjalnego materiału stanowi doskonałą zbroję dla ninja. Jest prawie nieodczuwalna podczas noszenia i nie krępuje ruchów w żadnym stopniu.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/nsX7khu.jpg[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Wzmocnione ubranie[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Lekka[/wiersz]
[wiersz=Koszt]20 PD[/wiersz]
[wiersz=Premia Obrony]+1[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Wytrzymałość 4[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]1[/wiersz]
[wiersz=Specjalne][/wiersz]
[jutsuopis]Stworzone ze specjalnego materiału stanowi doskonałą zbroję dla ninja. Jest prawie nieodczuwalna podczas noszenia i nie krępuje ruchów w żadnym stopniu. [/jutsuopis][/jutsu]

Nazwa:
Skórzana zbroja
Klasa:
Lekka
Koszt:
40 PD
Premia Obrony:
+3
Wymagania:
Wytrzymałość 8
Ciężar:
1
Specjalne:
Mocna skóra podkuta w niektórych miejscach płytkami ze specjalnego drewna zapewnia zadowalającą ochronę.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/S1L0V2o.jpg[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Skórzana zbroja[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Lekka[/wiersz]
[wiersz=Koszt]40 PD[/wiersz]
[wiersz=Premia Obrony]+3[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Wytrzymałość 8[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]1[/wiersz]
[wiersz=Specjalne][/wiersz]
[jutsuopis]Mocna skóra podkuta w niektórych miejscach płytkami ze specjalnego drewna zapewnia zadowalającą ochronę.[/jutsuopis][/jutsu]

Nazwa:
Przeszywnica z metalowymi częściami
Klasa:
Średnia
Koszt:
70 PD
Premia Obrony:
+5
Wymagania:
Wytrzymałość 12
Ciężar:
2
Specjalne:
Skóra w połączeniu z elementami metalowymi.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/XzwEvmJ.jpg[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Przeszywnica z metalowymi częściami[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Średnia[/wiersz]
[wiersz=Koszt]70 PD[/wiersz]
[wiersz=Premia Obrony]+5[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Wytrzymałość 12[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]2[/wiersz]
[wiersz=Specjalne][/wiersz]
[jutsuopis]Skóra w połączeniu z elementami metalowymi.[/jutsuopis][/jutsu]

Nazwa:
Półzbroja
Klasa:
Średnia
Koszt:
100 PD
Premia Obrony:
+7
Wymagania:
Wytrzymałość 16
Ciężar:
2
Specjalne:
Złożona z solidnych, metalowych elementów oraz kolczugi. Całość złączona jest skórzanymi elementami.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/e2WqxmG.jpg[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Półzbroja[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Średnia[/wiersz]
[wiersz=Koszt]100 PD[/wiersz]
[wiersz=Premia Obrony]+7[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Wytrzymałość 16[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]2[/wiersz]
[wiersz=Specjalne][/wiersz]
[jutsuopis]Złożona z solidnych, metalowych elementów oraz kolczugi. Całość złączona jest skórzanymi elementami.[/jutsuopis][/jutsu]

Nazwa:
Pełna zbroja
Klasa:
Ciężka
Koszt:
140 PD
Premia Obrony:
+9
Wymagania:
Wytrzymałość 20
Ciężar:
3
Specjalne:
Metalowa zbroja pozostawia niewiele odsłoniętego ciała do trafienia. Zawsze występuje z hełmem.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/rChZx5y.jpg[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Pełna zbroja[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Ciężka[/wiersz]
[wiersz=Koszt]140 PD[/wiersz]
[wiersz=Premia Obrony]+9[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]Wytrzymałość 20[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]3[/wiersz]
[wiersz=Specjalne][/wiersz]
[jutsuopis]Metalowa zbroja pozostawia niewiele odsłoniętego ciała do trafienia. Zawsze występuje z hełmem.[/jutsuopis][/jutsu]

_
Administrator
Reakcje: 12
Awatar użytkownika
Aniołek

Re: Wyposażenie

#4

Post » / Post edytowany 13 lut 2023, 14:16:12.

Inne
Udźwig Zwoju pokazuje, ile Ciężaru przedmiotów jest w stanie pomieścić.

Dla mechanicznej wygody przyjmuje się, że 50 shurikenów oraz 20 sztyletów/małych wachlarzy posiada Ciężar 1.
Przedmioty Użytkowe
Nazwa:
Podręczna apteczka
Koszt:
40 PD
Ciężar:
0
Specjalne:
Przedmiot jednorazowego zakupu.
Podręczna apteczka zawiera w sobie środki dezynfekujące i czyszczące oraz bandaże, które pozwalają na opatrzenie obrażeń. W zestawie znajdują się również zioła na okład czy maść na oparzenia oraz nożyczki pozwalające bandaż przeciąć czy ułatwić dostanie się do rany przez rozerwane obrania. Wszystko jest ułożone w mocnej skórze - zajmuje mało miejsca, dlatego łatwo ją przenosić. Podręczna apteczka pozwala na przeprowadzenie pierwszej pomocy. Nie można jej używać w walce - opatrywanie zajmuje czas. Pozwala uleczyć 1/4 wartości Wytrzymałości podczas odpoczynku.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/GN0GumS.jpg[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Podręczna apteczka[/wiersz]
[wiersz=Koszt]40 PD[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]0[/wiersz]
[wiersz=Specjalne]Przedmiot jednorazowego zakupu.[/wiersz]
[jutsuopis]Podręczna apteczka zawiera w sobie środki dezynfekujące i czyszczące oraz bandaże, które pozwalają na opatrzenie obrażeń. W zestawie znajdują się również zioła na okład czy maść na oparzenia oraz nożyczki pozwalające bandaż przeciąć czy ułatwić dostanie się do rany przez rozerwane obrania. Wszystko jest ułożone w mocnej skórze - zajmuje mało miejsca, dlatego łatwo ją przenosić. Podręczna apteczka pozwala na przeprowadzenie pierwszej pomocy. Nie można jej używać w walce - opatrywanie zajmuje czas. Pozwala uleczyć 1/4 wartości Wytrzymałości podczas odpoczynku.[/jutsuopis][/jutsu]

Nazwa:
Sprzęt medyczny
Koszt:
80 PD
Ciężar:
1
Specjalne:
Przedmiot jednorazowego zakupu.
Zapakowany w wytrzymałą, wzmocnioną skórę sprzęt medyczny pozwala na przeprowadzenie kompleksowych operacji umiejętnym medykom. Pozwala wyleczyć poza walką o 1/2 wartości Wytrzymałości podczas odpoczynku. Jest wymagany do pobrania i wykonania przeszczepu.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/J7y6Cs8.jpg[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Sprzęt medyczny[/wiersz]
[wiersz=Koszt]80 PD[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]1[/wiersz]
[wiersz=Specjalne]Przedmiot jednorazowego zakupu.[/wiersz]
[jutsuopis]Zapakowany w wytrzymałą, wzmocnioną skórę sprzęt medyczny pozwala na przeprowadzenie kompleksowych operacji umiejętnym medykom. Pozwala wyleczyć poza walką o 1/2 wartości Wytrzymałości podczas odpoczynku. Jest wymagany do pobrania i wykonania przeszczepu.[/jutsuopis][/jutsu]

Nazwa:
Pigułka Genjutsu
Klasa:
Alchemia
Koszt:
20 PD
Wymagania:
KC 4
Udźwig:
0
Beżowe pigułki o jajowatym kształcie. Zażycie ich powoduje paraliż na godzinę.

Nazwa:
Pigułka Chakry
Klasa:
Alchemia
Koszt:
20 PD
Wymagania:
KC 4
Udźwig:
0
Czarne, sporej wielkości pigułki o wyjątkowo gorzkim smaku. Po zażyciu regenerują jednorazowo na dzień 100% chakry.

Nazwa:
Seishingan
Klasa:
Alchemia
Koszt:
20 PD
Wymagania:
KC 4
Udźwig:
0
Seishingan, bądź Pigułka Obudzonego Umysłu, to niewielkie tabletki, które jednorazowo na dzień pozwalają zwiększyć swoje możliwości fizyczne. Podnoszą Zręczność oraz Siłę o 1, jednak obniżają do czasu wypoczynku Wytrzymałość o 2.

Nazwa:
Zestaw alchemika
Koszt:
80 PD
Ciężar:
1
Specjalne:
Przedmiot jednorazowego zakupu.
Zestaw umożliwia zbieranie składników alchemicznych oraz tworzenie mikstur i trucizn.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/xRO8RET.jpg[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Zestaw alchemika[/wiersz]
[wiersz=Koszt]80 PD[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]1[/wiersz]
[wiersz=Specjalne]Przedmiot jednorazowego zakupu.[/wiersz]
[jutsuopis]Zestaw umożliwia zbieranie składników alchemicznych oraz tworzenie mikstur i trucizn.[/jutsuopis][/jutsu]

Nazwa:
Notka wybuchowa
Typ:
Inne
Koszt:
40 PD za każdą (do 5)
Atak:
10
Obrażenia:
4
Wymagania:
brak
Ciężar:
0
Specjalne:
*Podana wartość Ataku i Obrażeń odnosi się do eksplozji notki-pułapki.
W przypadku przytwierdzenia notki do broni (lub w wyjątkowych sytuacjach jutsu) atak zadaje dodatkowe 2 Obrażenia.
Notki wybuchowe to jeden z podstawowych elementów wyposażenia ninja. Mogą zostać wykorzystane na multum sposobów. Najczęściej jednak używane są jako pułapki lub przytwierdzone do broni miotanej. Postać odzyskuje raz zakupione notki po zakończeniu opowieści.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://cdn.discordapp.com/attachments/1010992370587811850/1073689851427311646/Paperbomb.webp[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Notka wybuchowa[/wiersz]
[wiersz=Typ]Inne[/wiersz]
[wiersz=Koszt]40 PD za każdą (do 5)[/wiersz]
[wiersz=Atak]10[/wiersz]
[wiersz=Obrażenia]4[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]brak[/wiersz]
[wiersz=Ciężar]0[/wiersz]
[wiersz=Specjalne]*Podana wartość Ataku i Obrażeń odnosi się do eksplozji notki-pułapki.
W przypadku przytwierdzenia notki do broni (lub w wyjątkowych sytuacjach jutsu) atak zadaje dodatkowe 2 Obrażenia.[/wiersz]
[jutsuopis]Notki wybuchowe to jeden z podstawowych elementów wyposażenia ninja. Mogą zostać wykorzystane na multum sposobów. Najczęściej jednak używane są jako pułapki lub przytwierdzone do broni miotanej. Postać odzyskuje raz zakupione notki po zakończeniu opowieści.[/jutsuopis]
Gurdy
Nazwa:
Gurda
Klasa:
Gurda
Koszt:
20 PD
Wymagania:
KC 4, Kaifu no Jutsu
Udźwig:
3
Zasięg:
Bezpośredni
Gurda mieści zasoby piasku i wody niezbędne do wykonywania jutsu do rangi S.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/eInfpBl.png[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Gurda[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Gurda[/wiersz]
[wiersz=Koszt]20 PD[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]KC 4, Kaifu no Jutsu[/wiersz]
[wiersz=Udźwig]3[/wiersz]
[wiersz=Zasięg]Bezpośredni[/wiersz]
[jutsuopis]Gurda mieści zasoby piasku i wody niezbędne do wykonywania jutsu do rangi S.[/jutsuopis][/jutsu]
Zwoje
Nazwa:
Mały zwój do pieczętowania
Klasa:
Zwój
Koszt:
20 PD
Wymagania:
KC 4, Kaifū no Jutsu
Udźwig:
3
Zasięg:
Bezpośredni
Specjalne:
Zestaw 2 sztuk
Z pomocą techniki Kaifū no Jutsu pozwala zapieczętować w swoim wnętrzu przedmioty drobne, jak kunaie i shurikeny czy krótsze bronie jak wakizashi oraz przedmioty codziennego użytku. W małym zwoju można też pomieścić piasek czy wodę niezbędne do wykonywania jutsu: jeden mały zwój na rangę dziedziny (a więc aby wykonywać techniki rangi S wykorzystujące piasek, należy mieć 5 małych zwojów wypełnionych piaskiem).

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/3i6QVdA.png[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Mały zwój do pieczętowania[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Zwój[/wiersz]
[wiersz=Koszt]20 PD[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]KC 4, Kaifū no Jutsu[/wiersz]
[wiersz=Udźwig]3[/wiersz]
[wiersz=Zasięg]Bezpośredni[/wiersz]
[wiersz=Specjalne]Zestaw 2 sztuk[/wiersz]
[jutsuopis]Z pomocą techniki Kaifū no Jutsu pozwala zapieczętować w swoim wnętrzu przedmioty drobne, jak kunaie i shurikeny czy krótsze bronie jak wakizashi oraz przedmioty codziennego użytku. W małym zwoju można też pomieścić piasek czy wodę niezbędne do wykonywania jutsu: jeden mały zwój na rangę dziedziny (a więc aby wykonywać techniki rangi S wykorzystujące piasek, należy mieć 5 małych zwojów wypełnionych piaskiem).[/jutsuopis][/jutsu]

Nazwa:
Duży zwój do pieczętowania
Klasa:
Zwój
Koszt:
40 PD
Wymagania:
KC 12, Kaifū no Jutsu
Udźwig:
20
Zasięg:
Bezpośredni
Specjalne:
nd
Z pomocą techniki Kaifū no Jutsu pozwala zapieczętować w swoim wnętrzu przedmioty zarówno drobne jak i duże. Do tego zwoju można zapieczętować ciało. Można do niego również zapieczętować piasek czy zasoby wody niezbędne do wykonywania jutsu od rangi A wzwyż.

Kod: Zaznacz cały

[jutsu][jutsuimg]https://i.imgur.com/Ht6TYOS.png[/jutsuimg]
[wiersz=Nazwa]Duży zwój do pieczętowania[/wiersz]
[wiersz=Klasa]Zwój[/wiersz]
[wiersz=Koszt]40 PD[/wiersz]
[wiersz=Wymagania]KC 12, Kaifū no Jutsu[/wiersz]
[wiersz=Udźwig]20[/wiersz]
[wiersz=Zasięg]Bezpośredni[/wiersz]
[jutsuopis]Z pomocą techniki Kaifū no Jutsu pozwala zapieczętować w swoim wnętrzu przedmioty zarówno drobne jak i duże. Do tego zwoju można zapieczętować ciało.[/jutsuopis][/jutsu]

Obrazek
רזיאל

ten najgorszy admin.
Zablokowany